Zer ondorio atera ditzakegu?

 

Grafikoetan ikusi ahal izan dugun bezala, gazteak gero eta lehenago hasten dira bideojokoetara jolasten. Horretaz aparte, bere adinari ez dagokion bidejokoak erosten dituzte. Horrek, umeak baldin badira, eragin kaltegarrria izan dezake, umeek telebistan irudikatutakoa imita dezaketelako.

Umeei eta gazteei orokorrean ekintza bortitzak dituzten bideojokoak gustatzen zaizkie, berriz, estrategiazkoak oso pertsona gutxiri.

Bideojokoek adikzioa sor dezaketeela ikus daiteke galdetegi honen bidez, gehiengo batek hiru ordu baino gehiago jolasteko ohitura duelako. Era berean, ez dute soilik asteburuetara iraupen hori mugatzen, baizik eta, klaseko egunetan ere jolasten dute. Hori dela eta, ikasketetan atera ahal dituzten emaitzak mugatuak izaten dira. Gurasoek kontrol gutxi jartzen badiete, haien semeen eskola porrota ekar dezakete.

Bideojokoak, eboluzionatzuz joan dira eta gaur egun, antzina ziren baino askoz ere bortitzagoak dira. Aurreko azpigaietan ikusi dugun bezala, bideojokoak oso simpleak izatetik, errealitateko pertsonaien edota kotxeen izaera berdinera izatera pasatu dira, eta horrek eamten du bideojokoetan errealitate izaera eta umeen arrakasta ugariagoa.

 

Advertisements

~ by bideojokoakjokatuz on martxoa 20, 2010.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: